måndag 4 februari 2008

The WTO vs. The Standig Babas

Imorgon ska Ukrainas "accession package" till WTO skrivas under. Samtidigt kan jag meddela att nattlinne-, blus-, batteri- och fruktförsäljarna sakta men säkert återvänt till Kontraktovas norra tunnelbaneuppgång. Pirogerna har jag dock inga nya uppgifter om. Men jag kan berätta att jag råkat ut för influensaviruset från Lviv. Det var länge sedan jag hade så hög feber och så ont i huvudet utan att vara förkyld. Mycket intressant. Jag ägnade mitt försök till tillfrisknande bland annat åt att googla "the standing babas" och hade efter några youtubeklipp och artiklar fulla av frågetecken om dessa babas verkligen existerar eller ej, drömmar om katter med fyra huvuden med frisyrer i olika färger... Ah, temperatura (feber) and the standing babas: inte jätteunderligt att Ukrainas steg in i WTO bara några dagar senare inte föreföll sig hyperfascinerande.
http://www.youtube.com/watch?v=ojeR1fOKv_A
Programledaren har intressant attityd:)

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad synd att du har blivit sjuk. Du får gå till apoteket (du vet ju att en massa medicin på våra apotek är receptfria, hehe..) och köpa Amizon till exempel eller nåt liknande. Amizon verkar på samma sätt som andra medicin mot virus, men är billigare och mycket bättre. Har prövat själv olika, den där var bäst. Ett till råd - ät vitlök (bara att du inte glömmer att borsta tänderna efteråt :-)), det är naturlig antibiotika. Krya på dej! Mvh Maria (nogg.se/mariabakalova)

Hanna sa...

Maria, tack för din omtänksamhet! Amizon låter effektivt, jag ska nog ta mig en promenad till apteka och köpa mig några stycken.